Katarzyna Kania, Piotr Stanek, "Scores for Yearning. The Concert"

Wszyscy mamy podobny chaos w głowach: serię animozji, komicznych wspomnień, wyzywających pragnień i obsesyjnie powracających dźwięków i rytmów.

Koncert na dwoje tancerzy i pięćdziesiąt instrumentów. Sensualna, dźwiękowa podróż w przestrzeni, gdzie przestaje dominować to co wizualne, a wyeksponowane zostaje ciało, które słucha i wymyka się reprezentacji.

twórcy: Katarzyna Kania we współpracy z Piotrem Stankiem, Idą Daniel, Zrinką Uzbinec i Todorem Stoyanovem
występują: Katarzyna Kania, Piotr Stanek
produkcja: Institut für Angewandte Theaterwissenschaften Gießen, Hessische Theaterakademie, Künstlerhaus Mousonturm, TnT Marburg
premiera: 18 czerwca 2019 roku, Künstlerhaus Mousonturm, Frankfurt nad Menem

Zrealizowano przy pomocy finansowej Województwa Pomorskiego.

Katarzyna Kania − absolwentka Wydziału Teatru Tańca w Bytomiu (AST Kraków); studiuje na kierunku Choreography and Performance w Giessen (Master Program, Institute for Applied Theatre Studies). Współtworzy spektakle oraz projekty: Food, Zrabowali mi składaka, Plan ewakuacji/Emergency Plan, Rough Proposals Festival. W 2017 roku stypendystka programu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego „Młoda Polska” oraz niemieckiego stypendium DAAD. Współzałożycielka polsko-niemieckiego kolektywu little:interference; od 2019 roku współpracuje również z kolektywem Rotterdam Presenta. 

Piotr Stanek − absolwent Wydziału Teatru Tańca w Bytomiu (AST Kraków). Od 2013 roku współpracuje z Teatrem Dada von Bzdülöw. Występował m.in. w spektaklach: Burza Pawła Miśkiewicza, Serce fabryki Rafała Dziemidoka, Jaram się Rafała Urbackiego, Przejścia Jacka Łumińskiego, Zachodnie Wybrzeże Kuby Kowalskiego, Kariera Artura Ui Remigiusza Brzyka. Współtwórca autorskich projektów: Samsara, Zrabowali mi składaka, Plan ewakuacji/Emergency Plan.

Urząd Marszałkowski drukuj